fredag 2. mars 2012

Strikket og sydd, faktisk.

Ei venninne av meg ville gjerne friske opp lampeskjermene hun hadde på hytta. Jeg tok en kikk på skjermene, og fant ut at jeg faktisk kunne få til å sy nye skjermer. De hadde denne stilen før:
Etter litt spretting, sjekking, måling, stryking og sying, endte jeg opp med 3 "nye" skjermer. Eller, rettere sagt, venninna mi endte opp med nye skjermer. Slik ble de:
Jeg ble kjempefornøyd, og det ble hun også.

Så må jeg jo bare fortelle at vi har fått en linselus i huset. Katta vi skaffet oss, har en forkjærlighet for å legge seg oppå alt jeg holder på med, og skal jeg ta bilder, er hun snar å komme i søkelyset. Hun er utrolig sjarmerende, og siden jeg klarte å støvsuge opp den lille leketøy-musen hun hadde, ville jeg gjerne lage en ny til henne.
Hun ville begynne å leke med den før den var ferdigstrikket, og det var så vidt jeg fikk tatt bilde av den, for hun ville absolutt snappe den til seg. Men, jeg syns den måtte toves først. Så hun fikk pent bare smøre seg med litt tolmodighet før den ble seende slik ut:
Både jeg og Wilma ble fornøyd med denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar