lørdag 3. mars 2012

Sum, sum, søm, søm...

Symaskinen sier "sumsumsumsum...." Eller noe slikt, det er jeg sikker på. For hvor ellers skulle ordet søm komme fra? hehe.
Jeg vet vi skriver mars måned nå, men jeg sydde endel i februar som jeg ikke har vist fram. Kusina mi ville ha en lilla duk, som skulle stå i stil til svarte persienner og lilla gardiner.... Etter litt tankearbeid, sydde jeg denne til henne:
Det virket absolutt som hun ble fornøyd med den, eller hva, Vårin? Passet den inn hos deg?

Og jeg er visst litt fjern for tiden, får skylde på PMS... Og ikke den kvinnelige varianten av den.
Jeg gleder meg noe sykt til Mc-sesongen kan starte her oppe. Jeg ser at sørpå har enkelte allerede vært ute å luftet syklene sine, og jeg kjenner PMS-en er kraftig tilstede. (PMS= Parkert Motorsykkel Syndrom!)
Men må da bare stikke fingeren i jorda, eh, snøen, og kjenne etter hvor jeg bor. Her blir det ikke MC-sesong før mai måned. Slik er det bare.
(Her hadde jeg publisert et bilde jeg allerede hadde lagt ut for noen innlegg tilbake.... smart? NOT...)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar