torsdag 9. februar 2012

*pfft, phu... pfft, phu....*

HAH! Jeg tror jammen jeg klarte å blåse liv i bloggen min igjen! Hurra !! :-)
Nå er jeg igang!
Bloggen blir hovedsaklig en blogg for å minne meg selv på hva jeg mekker og lager i løpet av året, og for å vise andre hva jeg lager. Skal prøve å skrive litt på engelsk, hvis jeg tør. Kanskje... senere, eller etterpå. Muligens.
Men aller først: Disse bildene sydde jeg de første dagene i januar, mens jeg ennå var i julemodus, og inspirert av julefargene.
Dette er et lite julebilde, måler ca 39,5 x 46 cm.
Det er "lillebroren" til dette store julebildet, som jeg har sydd til oss selv. Det skulle jeg egentlig sy før jul, men det rakk jeg ikke...
Dette store julebildet måler 70 x 51 cm, og passer perfekt til hylleseksjonen vår, hvis jeg bare finner ut en opphengsmåte.
Disse "mugrugs", koppmattene eller koppunderlag, eller hva de nå heter, laget jeg bare fordi jeg ikke hadde prøvd det før. Og jeg fikk jo til! De måler 11 x 19 cm, og passer ganske bra under en kaffekopp. Eller tekopp... (okeida, gjerne kakao, hvis du liker det best. Eller Caffe Latte.)

1 kommentar: